Znáte předpoklad úspěšné změny?

20.7.2016

Chystáte se udělat radikální krok. Někde přidat, někde ubrat. Co zachrání vaši (nesystémově) rostoucí firmu? Nalejvárna pro obchodníky, profi marketing nebo nákup rychlejších počítačů?

Co změnit, aby firma fungovala a rostla?

To je otázka, která vrtá v hlavě mnohým z vás, a na kterou se mě často ptáte. Již dříve jsme vám ukázali jak to udělat, aby firma byla produktivní. Už víte, že produktivní management pomáhá firmám zachovat dlouhodobý zdravý růst.

Podívejte se, jak PRODUKTIVNÍ FIRMA posuzuje svá rozhodnutí:

 

 

Produktivní firma hodnotí své kroky ve čtyřech kvadrantech:

  • Zákazníci
  • Finance
  • Interní procesy
  • Rozvoj


Změna či podpora jednoho však nutně neznamená pozitivní změnu v ostatních oblastech. Zjistěte předem, co se bude při změně dít a rozhodněte se na základě exaktních dat.

 

PARETOVO PRAVIDLO 20/80

Mocný nástroj v obchodu, marketingu i logistice. Jednoduchý, a přesto efektivní nástroj, který umožňuje firmám se matematicky exaktně soustředit na to, co je pro ně skutečně důležité. A věřte nebo ne, můžete ho aplikovat všude. Nejen na poli ekonomiky.

 

Rozklíčujte, co se ve vaší firmě děje. Rozhodujte se na základě skutečnosti. Neváhejte se na mě obrátit. Naučím vás aplikovat Paretovo pravidlo na vaši firmu.

 

Rozklíčujte, co se ve firmě děje

Mějte své podnikání pevně v rukou

Další články

Dnes bych rád uvedl některé zprávy z posledních dnů na pravou míru.

Možná jste zaregistrovali článek, který proběhl českými médii, jehož podstatou byla informace o zastavení operačního programu OPPIK.

Dnes bych se s Vámi rád podělil o něco, čeho se nám podařilo dosáhnout díky Vám – našim klientům, spolupracovníkům a kamarádům. V poslední době dostoupalo „šílenství“ se jménem GDPR do velkých výšin.

Připadá Vám název článku „divný“? Říkáte si, že je to „skoro“ stejné? České vs. cizí slovo? Chtěl jsem vyvolat zamyšlení nad tím, co Vám je v posledních dnech nabízeno, resp.  může být nabízeno v dnech následujících. Pojďme se na to podívat.