Zbořte mýty o složitosti měření výkonu firmy

20.4.2016

Jak měříte výkon své firmy? Podle objemu zakázek? Zisku? Tržeb? Podle toho jestli vaši lidé „stíhají“ nebo „nestíhají“? Sledujete výkon firmy správně? Sledujete ho vůbec? Nebo to neřešíte, dokud vše tak nějak funguje.

Zbořte mýty o složitosti měření výkonu firmy

„Ty analýzy jsou strašně složité. Nemám na ně čas. Musím dělat něco užitečného a ne zkoumat minulost.“ slýchávám zarputilé stesky podnikatelů. Nevěří v měření výkonu firmy. Nemají čas. Neví PROČ to dělat a hlavně JAK to dělat.

 

A já se ptám: “Jak chcete zvyšovat produktivitu ve firmě, když nesledujete její výkonnost?“

 

Podívejte se, jak to dělají ti úspěšní

Jeden příklad, který boří mýty o složitosti měření výkonu firmy.

 

 

 

Nehledejte v měření vědu. Nezakládejte analytická oddělení. Použijte selský rozum a data z vlastních informačních systémů.

 

Chci vědět jak a jaká data využít pro měření výkonu firmy.

S odborníkem za zády, v praxi, přímo ve firmě.

 

 

Další články

Dnes bych rád uvedl některé zprávy z posledních dnů na pravou míru.

Možná jste zaregistrovali článek, který proběhl českými médii, jehož podstatou byla informace o zastavení operačního programu OPPIK.

Dnes bych se s Vámi rád podělil o něco, čeho se nám podařilo dosáhnout díky Vám – našim klientům, spolupracovníkům a kamarádům. V poslední době dostoupalo „šílenství“ se jménem GDPR do velkých výšin.

Připadá Vám název článku „divný“? Říkáte si, že je to „skoro“ stejné? České vs. cizí slovo? Chtěl jsem vyvolat zamyšlení nad tím, co Vám je v posledních dnech nabízeno, resp.  může být nabízeno v dnech následujících. Pojďme se na to podívat.