Jak správnou nabídkou získat nové zakázky

8.11.2012
Václav Edl

Dobrý den,
 
blíží se konec roku a veřejní zadavatelé velice často vypisují zadávací řízení na dodávky a služby na příští rok (např. služby na svoz odpadu, na úklid veřejných ploch atd. atd.). Velice často se setkávám s tím, že dobrý úmysl uchazeče o zakázku je zhacen nesprávně zpracovanou nabídkou. Někdy stačí i detail a nabídky je v procesu hodnocení vyřazena a šance na získání zakázky jsou pryč. Máme pro Vás řešení – naši praktickou brožuru Jak prakticky na správně zpracovanou nabídku.
 
V této brožuře se dozvíte co nejčastějšími problémy při zpracování nabídky a rovněž zde naleznete část Co by mělo být v nabídce, aby nebyla vyřazena.
 
Pusťte si video s mou maličkostí a zajistěte si, že Vás budou hodnotit podle toho, co umíte, nikoli podle toho, jestli je to správně napsané.

Další články

Dnes bych rád uvedl některé zprávy z posledních dnů na pravou míru.

Možná jste zaregistrovali článek, který proběhl českými médii, jehož podstatou byla informace o zastavení operačního programu OPPIK.

Dnes bych se s Vámi rád podělil o něco, čeho se nám podařilo dosáhnout díky Vám – našim klientům, spolupracovníkům a kamarádům. V poslední době dostoupalo „šílenství“ se jménem GDPR do velkých výšin.

Připadá Vám název článku „divný“? Říkáte si, že je to „skoro“ stejné? České vs. cizí slovo? Chtěl jsem vyvolat zamyšlení nad tím, co Vám je v posledních dnech nabízeno, resp.  může být nabízeno v dnech následujících. Pojďme se na to podívat.