Finance na zahraniční propagaci firem a budování školících center

24.1.2018

Evropská unie podpoří zahraniční propagaci a výstavbu školících center u malých a středních podniků. Štědrou dotací 200 tis. – 5 mil. Kč na jeden projekt.

200 tis. až 5 mil. Kč na zahraniční propagaci a výstavbu školících středisek

Hodláte rozšířit svoji působnost na zahraniční trhy? Nebo se chystáte podpořit rozvoj zaměstnanců budováním školících center?

 

Pak vězte, že program Marketingprogram Školící střediska vám výrazně usnadní cestu.

 

Podívejte se, zda je program určen právě pro vaše záměry:

 
   
   

Program Marketing

Dotace na: účast na zahraničním veletrhu či výstavě. Pořízení výstavního stánku, dopravu exponátů, tvorbu marketingových materiálů, jejich tisk a překlad do cizích jazyků.
Příjemce: malý a střední podnik.
Výše dotace: 200 tis. – 4 mil Kč.
Termín vyhlášení výzvy: leden 2018.

Program Školící střediska

Dotace na: výstavbu nebo rekonstrukci vzdělávacího střediska, včetně pořízení vnitřního vybavení.
Příjemce: malý a střední podnik.
Výše dotace: 500 tis. - 5 mil. Kč.
Termín vyhlášení výzvy: červen 2018.

 

 

Využijte finanční subvence EU 200 tis. až 5 mil. Kč

Pro získání zahraničních partnerů nebo na výstavbu či rekonstrukci školícího centra.

Další články

Dnes bych rád uvedl některé zprávy z posledních dnů na pravou míru.

Možná jste zaregistrovali článek, který proběhl českými médii, jehož podstatou byla informace o zastavení operačního programu OPPIK.

Dnes bych se s Vámi rád podělil o něco, čeho se nám podařilo dosáhnout díky Vám – našim klientům, spolupracovníkům a kamarádům. V poslední době dostoupalo „šílenství“ se jménem GDPR do velkých výšin.

Připadá Vám název článku „divný“? Říkáte si, že je to „skoro“ stejné? České vs. cizí slovo? Chtěl jsem vyvolat zamyšlení nad tím, co Vám je v posledních dnech nabízeno, resp.  může být nabízeno v dnech následujících. Pojďme se na to podívat.